Hoe beleeft uw klandizie een bezoek aan uw onderneming?

Inzicht verkrijgen in klantbeleving is ontzettend belangrijk om deze klantbeleving te verbeteren. Hoe ervaren de klanten de winkel en uw personeel? Wordt er gewerkt volgens protocol en in de cultuur van uw bedrijf? Is het servicelevel op niveau? Onze mystery shoppers leveren u de antwoorden waarmee u de volgende stap kunt zetten.

Onze werkwijze

  • We starten met een intakegesprek waarin we uw wensen en verwachtingen bespreken.
  • Vervolgens start de voorbereiding, we schrijven de scenario’s en de vragenlijst. We selecteren de juiste mystery guest voor het onderzoek en voorzien deze van de benodigde informatie.
  • Hierna volgt de mystery visit door onze mystery guest.
  • Na de mystery visit zal er een rapportage worden opgemaakt. Deze ontvangt u binnen uiterlijk 1 werkdag van ons.
  • Tot slot volgt de analyse en advies fase. Desgewenst bespreken we de resultaten met u en brengen we eerlijke adviezen uit.


Heeft u nog vragen over de inzet van een mystery shopper? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag.

Waarom een mystery guest inzetten? - Mystery-visit.nl

Waarom een mystery guest inzetten?

4 oktober 2021 - De meerwaarde van een mystery guest Vaak krijgen wij de vraag wat de meerwaarde van een mystery guest is. Wij brengen inzicht in bezoekbeleving. Belangrijke inzich... lees verder »

Een nieuwe website - Mystery-visit.nl

Een nieuwe website

18 mei 2021 - Ons online thuisfront Vandaag is onze nieuwe website online gegaan. Een hagelnieuw online thuisfront voor onze mystery visitor diensten. Geheel naar onze wens; gebrui... lees verder »

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.